5 juli 2012

Blog-Inbraak

Ik, (de jongste dochter van Elke dag zaterdag) vind het maar niks, die blog-vakantiepauze. Ik mis mijn moeders dagelijkse blogberichtjes die ik altijd zo graag lees, jullie vast ook? En ik mis al helemaal mama's lekkere zelfgebakken koekjes, want ja die maakt ze niet in de vakantie.


Dus daarom, ben ik zelf maar gaan bakken. Kijk maar op de foto's, daar kan mijn moeder nog wat van leren. En uhh.. niet alleen de cakejes heb ik zelf gemaakt, ook de foto's !



Wat vinden jullie, zal ik dan maar een paar blogberichtjes schrijven in de blogvakantie van mijn moeder?

37 opmerkingen:

  1. Goed plan!
    Die chocolade hartjes zien er FANTASTISCH UIT!
    Dat wil ik ook kunnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :o) leuke blog-takeover!
    en die cakejes ... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker!!! en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die cakejes zien er gewoon super uit ! mooi gedaan ;)

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk... zo moeder zo dochter, zo te zien!
    Ik ga je ook volgen LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker weten van ja!!!! Je cakejes zien er heerlijk uit.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's een heel goed idee!!!!! Want het ziet er allemaal veel belovend uit!! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook van de partij!! :-)
    Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja lijkt mij ook leuk ,tenminste als je beloofd dat je uit gaat leggen hoe je die geweldige chocoladehartjes hebt gemaakt .....:))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ma ok ben op dieet, dan zie ik liever geen superlekker uitziende cake en koekjes passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, nou dat doe je al goed zeg! en altijd gezellig dat bloggen toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doen! Wat een lekkers & wat een mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met alle respect voor je moedertje lief-maar hier worden we blij van!
    Het ziet er prachtig uit!

    lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Doen! Hoeven we niets van jullie moois (en lekkers) te missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Strak plan! Ik kom zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doen, doen, hier is duidelijk dat de appel niet ver van de boom valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er leuk en lekker uit.
    Gezellig dat je het even overneemt.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt talent, zowel met cakejes bakken, als bloggen.
    Ik vind het heel gezellig, om nog eens wat van je te horen, tijdens de vakantie van je mam. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prima idee! :)
    En die chocolade hartjes! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een goed idee, en wat zien je cakejes er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat een leuke cakeskes!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, mooie cupcakes zeg en jij bent een prima stand-in voor moeders, zit in de familie dat is duidelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die cakejes zien er super uit. Wat een vrolijke kleurtjes!!
    Gezellig dat je het blog tijdelijk even overneemt.
    Ben benieuwd naar je volgende berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh super die gebakjes.
    Haha zou je moeder dit wel goed vinden .
    Vast wel !

    Fijne zomer
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo moeder zo dochter... heel goed gedaan... kunnen zo in de winkel!
    kom nog maar eens terug met een bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtig gedaan en neem het maar even over van je moeder.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Absoluut! (en het ziet er héérlijk uit!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jouw cakejes zien er hartelijk lekker uit , fijn dat je nu zelf blogt " elke zaterdag " dus ik kijk deze avond weer , 't is toch " zaterdag " !!!!!!!
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuk hoor.. vooral doen. We heten jou van harte welkom. En laat je moeder dan maar lekker luieren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja, leuk! Zo hebben we toch wat te lezen ;)

    Enne, ze zijn goed gelukt hoor die cakejes, evenals de foto's ervan. je zou ze zo van t scherm willen plukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Whahaha prachtig die dochter van jou! Humor heeft ze wel ;).
    Ennuh ze zien er prachtig uit, maarreh mams in de vakantie geen koekjes maken dat kan toch niet hè?
    Ik ben eens even door al je recepten aan het gaan en heb er al een aantal gepind :p.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen