9 april 2013

DIY Magnets # 2


Mijn 'oude' buttonmachine kwam weer eens tevoorschijn
* alleen maakte ik geen buttons *


Van mooie stofrestjes* 

- die ik maar moeilijk weg kan gooien...-
maakte ik dit keer magneten, je weet wel...voor op mijn magneetborden


*  Ik heb overigens allen maar mooie stofrestjes
lelijke stofrestjes heb je nooit als je alleen maar mooie stofjes koopt ;)


En nu vraag ik me af...
heeft er iemand zin
 om setjes van mijn DIY magneten te ruilen tegen een setje van jouw DIY magneten?

Je kunt hieronder een reactie achterlaten
of een mailtje sturen naar elkedagzaterdag[at]hotmail[dot]com

Leuk, ik heb er zin in!

31 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij erg leuk om te doen. Wil je van te voren weten hoe ze eruit zien, of laat je je verrassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat zou ik wel willen, maar ik heb geen idee hoe ik van deze magneten zou kunnen maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie! Je hebt wel héle mooie stofrestjes :)
    Jammer dat ik nergens een magneet bord heb, anders had ik deze zeker gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ik heb 'm al heel lang en geen idee meer waar ik deze heb gekocht. Wel via internet, dus even op zoek via Google.

      Verwijderen
  5. Ohlalalala, lijkt me wel leuk, alleen heb ik geen magneten te ruil ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie magneetjes!
    lijkt me wel leuk om eens te ruilen! ik heb wolkjes, ollie&wallie'kes of tekstballonnetjes in de aanbieding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw, ze zijn echt leuk!
    Ik zou heel graag ruilen, maar ik heb geen flauw benul hoe je magneten maakt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een buttonmachine?? Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen... dat vraagt om meer uitleg :) Super leuk die magneten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha ik heb geen diy magneten helaas maar ik vind die van jou echt superleuk !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je zo'n apparaat hebt, ze zijn superleuk geworden!
    Ik maak (nog) geen buttons dus ruilen zit er niet in.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke magneten zijn het geworden.
    Ook ik zou graag willen ruilen, maar helaas geen buttonmachine en dus ook geen buttons of magneten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maak zelf wel eens wat magneetjes, maar lang niet zo mooi als die van jou!! Zijn die machines nog steeds ergens te koop??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil graag met je ruilen hoor! Ik maak kleine huisjes van restjes stof (zonder machine hihi) met een vilten achterkantje. Waag je een gokje..?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn magneetjes zijn niet echt magnetisch, dus ga ik maar niet ruilen... :) Maar deze zijn erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Errug leuke magneetjes!!!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk idee! Hier zijn er nog geen magneetjes in de maak, dus ruilen zit er niet in.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owwww ik vind ze geweldig!!!!!
    Word er heel hebberig van hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn leuk! Ik heb nog wel een setje 'home-made-bingo-magneetjes' in de aanbieding om te ruilen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit! Vond je stofrondjes, zonder dat ik wist wat het ging worden, ook al zo leuk. Heerlijk al die verschillende stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee! Ben zo nieuwsgierig hoe je ze maakt, komt er misschien een tutorial...?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een leuke magneten heb je gemaakt. Ben benieuwd naar al je ruilsels. Leuwk idee!
    Ennuh ik geloof dat ik nu ook weer bijgelezen ben ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn ze leuk, die magneetjes! Ik heb ook geen magneten te ruil, maar kan je wel een handgemaakte stempel schenken om te ruilen. Laat gerust iets weten als je dat iets zegt en kies zelf je afbeelding, dan maak ik 'm met liefde en vooral veel plezier voor je!
    Een blog heb ik niet, maar voor ideetjes kijk gerust eens op facebook: Creatief Geklungel :-)

    Groetjes,
    Ann alias Creatief Geklungel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oeh leuk! Mocht je nog iemand zoeken, ik wil wel! Supertof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeh leuk! Mocht je nog iemand zoeken, ik wil wel! Supertof! :)

    BeantwoordenVerwijderen