5 mei 2013

Koekjes met je eigen stempel


Ik kocht 'm al maanden geleden
maar had nog niet de rust gehad om het uit te proberen
tot een paar dagen geleden * ik bakte koekjes met mijn eigen 
* Elke-dag-zaterdag-Koekjesstempel *


Het koekjesdeeg maakte ik volgens dit recept van Elisanna, wat ik ook voor deze koekjes gebruikte
* maar natuurlijk kun je deeg maken volgens jouw eigen beproefde recept *
als je er maar op let dat er geen bakpoeder of iets anders wordt gebruikt waardoor de koekjes in de oven gaar rijzen


De koekvormstempel kocht ik hier
goede service, snelle levering en een prachtige koekjesstempel
je kan 'm op maat laten maken, zoals je zelf maar wilt

Fijne zondag!

38 opmerkingen:

  1. waaaauw helemaal te gek! Ik ga eens heel lang nadenken welk tekstje ik op mijn stempel wil en dan bestel ik er misschien ook wel één :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk is dat!!! :D En de koekjes zien er weer om te smullen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what can i say WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

    love it♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha,..wat een leuke reactie op de rokken.
    Ik wil heel graag je "buurvrouwvriendin" zijn en dan samen tutten en koekjes bakken.
    Oh,.....echt heerlijk lijkt me dat.
    Zonnige groet van hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WTF-super super cool-ik wil er ook wel 2: voor dochterlief en mijzelf-mooie bevrijdingsdag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leeuuk! :)) nog nooit gezien, zo'n stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig zeg, hoe leuk is dat!!! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet alleen heel erg lekker, maar ook nog eens heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en lief, heb het meteen naar mijn taartenbakbuurvrouw gemaild. Ja gemaild, naar de buurvrouw. Erg eigenlijk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooo wauw! Da's echt wel super mooi en gaaf en cool en vet enzo. Ik zo snel niet de prijs vinden op die site (die krijg je pas te zien als je al wensen enzo hebt aangegeven??)
    Ik had gisteren kleurstofgel gekocht om op van die gekleurde likkoekjes te stempelen (als experiment he!) Maar ik vrees dat die stempel van jou veel mooier is.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze stempel kostte 13,90 euro, exclusief de verzendkosten

      Verwijderen
  11. Ben ook benieuwd naar de prijs, lijkt me ook leuk om cadeau te doen of een soort familiestempel die we later bij traktaties kunnen gebruiken, zal de site even inspecteren
    !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie hierboven bij mijn reactie aan Merula voor de prijs, leuk idee om een familiestempel te laten maken!

      Verwijderen
  12. Geweldig, zo'n 'eigen' koekje! Ik ga ook even snollen naar de site, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, ziet er echt super uit!!!
    Wanneer ga je de koekjes verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk! En zo smaken de koekjes vast nog lekkerderderder ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wijs zeg! Een koekje van eigen deeg :)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh die zijn leuk!! Wat gaaf zeg zo'n eigen koekjesstempel. Worden ze nog lekkerder van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe cool is dat, je eigen koekjes!! Niet te koop in de winkel, en vast véél lekkereder!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je dit deelt. De site heb ik meteen opgeslagen zodat ik (je weet nooit wanneer) ik mijn eigen stempel kan maken. groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk leuk leuk leuk!!! Bedankt voor het recept ook! Ik bakte een keer koekjes met stempel en de tekst was helemaal verdwenen :)
    Ik krijg helemaal zin in koekjes nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb de stempel al diverse keren voorbij zien gaan. Wat een leuk ding. Toch maar ook eens overwegen, koekjes bakken is zo gezellig en lekker. Fijne week!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk zeg, zo'n stempel! Ik heb de link direct opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk geworden. Ik klik meteen door naar de 'stempelmaker'.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is echt plezant!
    Super origineel seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat is dit leuk zeg! Smaken vast ook extra lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk! moet ik onthouden als cadeautje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige tekst voor op een koekje!

    BeantwoordenVerwijderen