17 maart 2014

Een gezellige dag!


Bij Arda van blog Ards Catch22 won ik vorige week kaartjes voor de hobby en handwerkbeurs in Den Bosch, inclusief een workshop bloemen van stof maken aan de workshoptafel van by Petra. En ik kreeg ook nog een pakketje mooie lapjes cadeau, lief! Dus afgelopen vrijdag, op mijn verjaardag, ging ik samen met Manon op pad. Wat een lieve en aardige vrouwen hebben we leren kennen tijdens de workshop! De tijd vloog al kletsend en lachend voorbij en ondertussen naaide we ook nog een vrolijke bloemenbroche in elkaar. Hier kun je de fotoimpressie bekijken die Arda heeft gemaakt.


Arda gaf de workshop ter gelegenheid van het verschijnen van haar boek 'Leuks met lapjes'. Een heel leuk boek, vol met inspirerende ideetjes om de kleine lapjes te verwerken tot iets moois. Hier kan je bij Arda een kijkje in het boek nemen en hier bij Bol.com.


Toen het boek 'Leuks met lapjes' bij mij in de brievenbus kreeg ik gelijk zin om aan de slag te gaan met een van de patronen. Mijn oog viel op een telefoonhoesje, gemaakt met een rood/wit ruitje wat ik toevallig vorig jaar heb gekocht by Petra, het bloemenstofje kocht ik al langer geleden bij Studio Saartje. Het vogeltje op het hoesje is een transferlabel van een setje die ik bij het boekje kreeg, en die je zelf ook kan maken (lees hier maar even).

links Arda - rechts Janina (foto van Arda) 

En wat we verder deden op de beurs? We slenterden langs de kraampjes, droomden weg bij prachtige stofjes, kantjes en bandjes, zagen de eerste lammetjes van 2014 en maakte met 'second hand' servies én een kangoeroe een étagere. En die laatste zal ik binnenkort ook een keer hier laten zien.

Arda en Petra, bedankt voor de gezellige dag!

16 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo'n dagje bij elkaar en dan van die leuke dingen maken. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk verhaal.....zit echt te genieten....volgend jaar ook maar eens richting deze beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een enorm leuk cadeau kreeg jij op je verjaardag! Mooi telefoonhoesje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verhaal, Janina, van een superleuke dag! Zo'n slenterbeurs met allemaal hebbedingen op creatief gebied, da's toch echt 'crafters'-heaven', niet? Ik kon ook een paar dingen niet weerstaan... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw, heerlijk gezellig en creatief verhaal!!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit zeg! En wat een prachtig boek <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super-heel speciaal-dagje was dat! Dat boekje past als gegoten bij jou, helemaal Janina-stuff :-) Ik wacht vol ongeduld alle mooie spulletjes af die je gaat maken!! Knuf! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijk boek wie is er nou niet dol op mooie lapjes :-)
    en van harte nog met je verjaardag.

    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd!
    Dat ziet er leuk en gezellig uit! Ik heb het boekje ook gekocht bij Arda en inderdaad superleuk!
    Het hoesje is erg mooi geworden!
    X,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben jij verwend, zeg.

    En het hoesje dat je creëerde, is heel erg goed gelukt!
    Good going girl.

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, leuk! Ik heb het boek ook gekocht bij Arda, mijn handen jeuken want het staat boordevol leuke dingen om te maken. Alleen de tijd nog even vinden, hopelijk dit weekend, want wat jeuken die handen toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh heb ik hier nog niet op gereageerd?? Oh dat komt vast omdat ik het las voordat ik werken ging hihihi. Geweldig dat jullie zo'n leuke dag hadden en wat een geweldige manier om je verjaardag te vieren lieverd! Nog een paar dikke felicitatie knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen