25 oktober 2014

#DDW14 in 30 seconden ↓

Ook dit jaar is de Dutch Design Week weer een feestje. De fijne sfeer, de mensen, de ontwerpen, de innovatieve, geniale en bijzondere design ideeën (en uitvoeringen!), het bloggerscafé, leuke ontmoetingen..... het dompelt Eindhoven onder in een speciaal sfeertje! Ik woon bijna 'om de hoek', had deze week vakantie en heb er twee fijne dagen doorgebracht.

Op de dag dat ik met 'mijn mannen' de DDW bezocht werd vooral het technisch design onder de loep genomen. De andere dag sloot ik samen met Liza en Arda aan bij de 'Een dotje kleur' bloggerstour, een heel leuk initiatief van Denise en Marieke. Deze dag heb ik de DDW met hele andere ogen bekeken dan met de mannen en was de dag écht te kort om de DDW te bezoeken én met elkaar bij te praten. Wat was het gezellig! Twee totaal verschillende dagen en allebei bijzonder fijn.

In 30 seconden krijg je via dit filmpje een mini impressie van mijn #DDW14. En ben je er nog niet geweest? Het kan nog t/m zondag 26 oktober! Doen hoor!


14 opmerkingen:

  1. Ik was er dinsdag ook voor de eerste keer. Heel inspirerend. Samen met zusje (woont in Eindhoven), manlief en de kinderen op pad. We sjouwden de hele middag rond in het Klokgebouw, de fabriek van Piet Hein Eek en dronken koffie en aten cake in een gezellig buurthuis. Leuk filmpje heb je gemaakt. Volgend jaar weer! Groetjes en fijn weekend, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje heb je er van gemaakt! Ik moet volgend jaar toch ook echt maar eens gaan! Zondag gaat voor mij niet meer lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk filmpje, Janina! En wat was het een heerlijke dag afgelopen donderdag :-)
    Fijne zondag! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan de foto's op Instagram te zien, leek het me een hele leuke dag. Fijn om het op verschillende manieren te bekijken, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik had ook wel gewild! Vandaag vierde we van een vriend de 50ste verjaardag en hij was vrijdag met zijn vrouw geweest en gisteren alleen, had het bandje nog om. Volgend jaar wil ik echt ook, lijkt me zo inspirerend!!! Leuk filmpje en leuk dat jullie bloggers elkaar ontmoet hebben!!! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk filmpje zeg! Het was voor herhaling vatbaar.
    X Liza

    P.S. succes morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een 'design' filmpje, heel leuk gedaan!! Wat was het toch leuk!
    Ook wel eens fijn als zo'n geweldig evenement in de buurt is, kan je lekker meerdere dagen genieten :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt alsof het heeeel erg leuk was. Mooi filmpje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed, je filmpje! Leuk dat verschil in die twee dagen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi dat filmpje...foto slide...vloog om. Leuk toch zo twee dagen DDW, alletwee de keren anders beleven. Leuk om het samen met de blogdames te doen. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, wij moeten voor de volgende editie ook echt even wat afspreken! Lijkt me geweldig om ook door jouw ogen naar de DDW te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen