10 november 2014

Give away - retro lapjes ♥ - gesloten


Ik geloof dat er sprake is van een blogdipje hier. En dat terwijl iedere dag nog steeds heel veel (on)bekende oude vertrouwde én nieuwe lezers hier een bezoekje brengen. Blogdipje of niet, ik wil graag een paar stapeltjes van mijn mooie -door de jaren heen- verzamelde lapjes weggeven. Wie weet, krijg ik er weer bloginspiratie van.

Maak ik jou blij met een pakketje lapjes? Laat dan hieronder een berichtje achter. Meer hoef je er niet voor te doen.

Fijne week! 

135 opmerkingen:

  1. Van jou, wil ik wel een stapeltje stof winnen.
    Ik droom nu even weg, bij een paar leuke kussens, een sjaal voor mezelf...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo Leuk, ik hou van werken met stof en deze zijn zoooooo MOOI!!!

      Verwijderen
  2. Lijkt mij geweldig! Zo geef je ons ook weer inspiratie (om te bloggen en te naaien)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooow ♥ nou ik waag een kansje hoor!
    Ik heb ook een blogdipje geloof ik, maar ik zit niet stil en volgens mij jij ook niet :-)
    Ik deel 'm even voor je. Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn wel erg leuke lapjes! Ik wil wel meedoen, misschien inspireert het mij weer om ook weer wat actiever te gaan bloggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zou ik heel blij mee zijn, ik waag mijn kans! :-)
    Groetjes, SofieJ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben pas begonnen met naaien en zou deze lapjes dólgraag winnen! :-)
    Groetjes Lobke
    (ietsunieks.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige lapjes! Ik doe graag mee aan de give away. Het is in mijn woonplaats niet heel makkelijk om lapjes te scoren, er is één leuke, niet zo grote winkel. Maar retro lapjes liggen er niet. Ik ben pas begonnen met naaien en loop óver van de plannen haha. Groet van Brigit_m

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook graag mee. Misschien krijg ik er ook wat inspiratie door...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie mijn reactie niet, dus nog maar een keertje. Ik ben al tijden op zoek naar retro lapjes voor kussenhoezen en andere patchworkprojecten. Mijn kringloopoogst is tot nu toe 1 retro laken en verder heb ik nog niks gevonden. Dus ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dorothy

    Deze lapjes zouden leuk zijn voor mijn warmte kussentjes voor de kleinkinderen. Daarom waag ik een gokje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dorothy

    Deze lapjes zouden leuk zijn voor mijn warmte kussentjes voor de kleinkinderen. Daarom waag ik een gokje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Graag! Dan wordt het iets voor onze bruine 'de Waard' tent!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi janina...... Dan heb je de tijd vast voor jezelf nodig...... In die fase zit ik ook.....de creativiteit begint weer te komen en ben weer blij binnenkort weer bloggen.... Lapjes....ben gek op Lapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik loot graag mee. Heb nog een paar projectjes die zo'n leuk lapje kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke Give Away! Ik waag graag een kansje.
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee. Jij gebruikt altijd heel leuke stofjes, dus het kan niet anders dan dat dit een prachtig pakketje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het lijkt me heel erg leuk om deze leuke stofjes te ontvangen. Ik heb sinds kort een naaimachine en kan ze daarom goed gebruiken om leuke projecten te maken.

    Groetjes,

    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dan kan het alleen maar beter worden...! :) ik zit sinds kort op naailes en moet volgende week met een nieuw project beginnen, dus ik doe heeeeeel graag mee! Ik heb er nu nog geen stof voor en met deze verschillende lapjes zou het super zijn! SPANNEND! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh, voor een stapeltje retrolapjes ben ik altijd wel te vinden, ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke give away. Deze lapjes vind ik erg mooi voor het maken van poppenkleertjes! Of patchwork poppen dekentjes, of .... Ideeën genoeg. Nu maar duimen.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook heel graag mee, ik heb juist gehoord van het project 'Zonnedekens' en wil daar heel graag een patchworkdeken voor maken, dus zo'n toffe lapjes kunnen wel van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, zou ik blij mee zijn. En misschien wil jij wel één van mijn give aways? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, die zouden prachtig zijn om te gebruiken voor de plaid die ik wil gaan maken voor ons bed :)
    Waag graag een kansje! En snap die blogdip wel, lees steeds minder blogs sinds ik IG gebruik, is wat makkelijker en sneller om iets te plaatsten, terwijl je om een blog te schrijven er echt even voor moet gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh ja yesss ik wil dolgraag een kans maken! Ik heb nog altijd mijn retro lappendeken in de planning staan en zou die graag van allerlei verschillende retro lapjes maken :).
    Maarreh ik zie al heel wat reacties, dus je blog is nog steeds heel populair :D.
    Hoop dat de inspiratie weer terug komt. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Graag doe ik mee om een stapeltje retrolapjes te kunnen winnen, dat zou een leuk naaiproject kunnen worden voor mijn zus die gek is op vintage spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zijn dat die lapjes die je met heel veel zorg geknipt en gesorteerd had...;-) Je dipje ligt misschien aan de omslag van het weer, komt goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk, ik zie een heleboel nostalgie daar liggen :) Nu maar hopen dat je blogdipje weer over zit. Zat stiekem een beetje te wachten op een boekenblogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik lees hier altijd zo graag mee, dus hopelijk is dat dipje snel achter de rug... En ja, je kan me blij maken met zulke prachtige lapjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Woensdag mijn eerste quilt-les, zou je lapjes dolgraag verwerken!

    Succes met je blogdipje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het blogdipje gaat rond. De komende winter zit er voor iets tussen denk ik.
    Ik ben altijd al jaloers geweest op je mooie stofjes die ik op je blog zie dus ik waag zeker mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ben dol op leuke lapjes! Ik waag graag een kansje.
    En wat betreft je blogdip: ik zou me niet teveel zorgen maken. Gewoon even helemaal loslaten en dan komt dat wel weer goed.
    Groetjes van Gittepetit!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh fijn! Ik wil weer eens een lapjesdeken maken, en in vintage lapjes lijkt me dat heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw Janina! Ja je snapt dat ik ook mee wil doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het overkomt je maar zo, zo'n blogdipje. Het was me nog niet opgevallen dat je lang stil was geweest, maar toen ik je berichtje zag, dacht ik wel meteen 'he, da's lang geleden.'
    Gisteren liet ik nog een vriendin je recept van de koolrabi zien. We hadden het over knollen :-)
    Ik doe graag met je lapjesweggever.

    groeten Anita
    (anita's dagboek)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Count me in! Wat een mooi stapeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee! En als je zin hebt, neem dan een kijkje op mijn blog (met give away!) http://liesbethcreatief.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zou graag winnen voor mijn dochter van 11, ze heeft haar eerste naaimachine net gekregen en is heel gemotiveerd bezig. Kan ze lekker een deken maken, een quilt. Waar ze het altijd warm onder heeft en de Est van haar leven kan bewaren

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hardnekkig soms he, die blogdips, i know!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh fijn, ik doe graag mee :-), en dat blogdipje zal wel over waaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke lapjes! Die kunnen altijd van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een stapel ouderwetse vrolijkheid! Daar zou ik heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel erg leuk, je maakt mij er blij mee, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hé, tof, dan laten we aan de jongeren eens zien wat er al was voor hun tijd...!!!
    Ondertussen laten we al onze inspiratie werken,... heerlijk toch???!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Jazeker maak je mij blij met zo'n leuke stofjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ohlala, doe graag mee! Ben bezig aan een lapjesdeken, en deze zouden er heel mooi bij passen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wowie!!! Oh daar zou ik zoveel mee kunnen doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe graag mee!! Ik zou graag een deken gaan maken en deze stofjes zouden daar perfect voor zijn! Op mijn blog organiseer ik ook een stoffen-give away. Hopelijk vind je het leuk om mee te doen: http://friemelentinus.blogspot.nl/2014/10/100-blogberichten-tijd-voor-een-give.html?m=0
    Veel liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe heel graag mee. Stoflapjes vinden hier altijd wel een plekje op een nieuw kledingstuk of een of ander projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Altijd fijn, mooie lapjes!
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ahhh ik doe graag mee..dat lijkt me heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Blogdip, heb ik ook een beetje! Komt straks misschien wel weer...
    Je lapjes zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Superblij natuurlijk..... Ik zie allemaal handgemaakte retro kerstcadeautjes hier in de glazenbol....

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik zou er ook heel blij mee zijn en er ook vanalles mee maken voor onder de kerstboom te leggen. En er misschien ook een paar zo onder leggen voor mijn schoonzus
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooie lapjes, ik zie al een mooie quilt of tas of…….. voor mij Ik droom nog even verder. Ik doe graag mee!

    Liefs Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Blogdipjes vind ik ok; voor mij liever kwaliteit dan kwantiteit. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Och een blogdipje is niet erg. Dan heb je je energie gewoon ergens anders opgericht. Prima toch.
    Laat het maar lekker over je heenkomen x
    ik waag graag een gokje. zulke mooie schatten die je weggeeft! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Kei mooi zeg. Ik zie daar zomaar mijn jeugd passeren. Met deze lapjes kan ik wel aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een super leuk idee! En wat heb je al veel reacties! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Pfff, al reactie nummer 75!! Ik doe graag mee, hou van deze lapjes... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oehhh leuk leuk!
    Ik doen mee :-)
    Sinds Instagram blog ik ook een stuk minder.
    Veel Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zou ook wel een pakketje willen winnen. Deze stofjes passen mooi in mijn nieuw interieur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wie kan er nu nee zeggen tegen lapjes? Ik niet! Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. onder t motto; ouwe meuk is leuk!
    doe ik graag mee met de verloting van d retro lapjes!
    groetjes mar

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Misschien helpt het als je met jezelf een dag afspreekt om iets te posten en dan voorlopig alleen even wat foto's van werkstukken van nu of het verleden, of foto's van andere blogs of van pinterest die je inspireren met als bijschrift waarom ze je inspireren. Je blogverhaaltje hoeft niet altijd heel bijzonder te zijn, als het maar bij jou past. Succes!
    En natuurlijk ben ik ook gek op lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik lees altijd je blog, ik word er blij van maar reageer bijna nooit... We zijn pas verhuisd en nieuwe kussenhoesjes zouden gaaf zijn, ben verliefd op groen met gele! Net als vroeger thuis. Fijne dag! Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Retro = jeugdsentiment (voor mij althans) Ik doe graag mee. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo. Ik ben sinds september een naaicursus begonnen en zou super blij zijn met lapjes stof!
    Fijne dag en alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. O wat een heerlijke stofjes. Ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Blogdipjes... herkenbaar, maar trekken meestal wel weer weg! Leuke lapjes, ik loot graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Leuke give away, maar ik ben niet handig met stofjes en de naaimachine. Maar ik ken wel iemand die dat wel is en ook een blogger is. Ik zou graag mee doen voor Susan van het blog 365dagen creatief. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik mis je blogjes inderdaad en maak me al een beetje ongerust. Ik hoop dat de dip komt omdat je met andere leuke dingen bezig bent. Natuurlijk zou ik graag de retro stofjes winnen. Om mijzelf uit een dipje te naaien met een leuk retro ritstasje bijvoorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Super! Leuke retro stofjes...ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hmmm mijn inspiratie kan ook wel een zetje gebruiken..ik doe graag mee én stel voor;
    ik wat retro- jij wat hips retour ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. oh wie wil er nu geen lapjes stof winnen? Hopelijk helpt het je van de blogdip af!
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Zo'n mooie schatten.... Daar doe ik graag voor mee... Wie weet kruipt er een schat onder mijn naaimaschien vndaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. ik doe graag mee! in september begonnen met naailes dus stofjes kunnen altijd van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Altijd leuk! Heb al eens 'n super leuke scrap quilt gezien van diagonale streepjes, zoiets lijkt me leuk met zulke lapjes.... Geen qult dan, maar kussens is al 'n aardig projectje... ;)

    Weet wel hoe het is om je "vibe" kwijt te raken, meestal vind ik 'm weer terug door weer heel iets anders te maken (onlangs knuffelbeesten) of juist even iets anders te doen dan naaien. (fotograferen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Waar vind je ze toch? Nu struin ik al jaren rommelmarkten af, maar dit kon ik nog niet verzamelen. In elk geval, mocht ik winnen, dan weet ik er wel raad mee.
    Groetjes,
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Retrolapjes? Oh ik doe graag mee... meer dan welkom hier!
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Door je 'blogdipje' (eh 100 reacties :o) vond ik je ook op IG, leuk! en k doe graag mee, leuke lapjes zijn altijd welkom! :) grtz! Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een mooie verzameling lapjes! Ik doe heel graag mee! Hopelijk kom je snel uit je blogdipje. Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Amai, al ZOveel reacties! Ik doe ook graag mee hoor, prachtige lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Graag waag ik een kansje!
    Hopelijk is de blogdip snel weer over. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik maak heel graag kans. En hopelijk ben je snel van dat dipje verlost...

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Amaai, je zou er inderdaad veel mensen blij mee maken ... inclusief ikke :-) Dus ondanks de lange lijst probeer ik toch ook een kansje te wagen, zou heel blij zijn met verzamelde lapjes van jou x

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik waag graag mijn kans, maar ik ben niet de enige zie ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een leuke lapjes, ik doe graag mee met de verloting.
    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Jaaaaaa, ik doe heel graag mee ! zo'n retrolapjes zijn superleuk om te verwerken :)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Blogdipje, bij mij is meer sprake van een BLOGDIP!!! En iedere keer neem ik me vurig voor daar toch echt iets tante veranderen. Wat leuk de lapjes, ik zou er wel een paar kunnen gebruiken om een mooie vintage vlaggenlijn van te maken en die dan gebruiken op de achtergrond van een cakesmash fotoshoot! Morgen mijn eerste cakesmash met een meisje, eens kijken hoe dat gaat :-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  90. ik doe heel graag mee ! zo'n retrolapjes zijn superleuk om te verwerken, leuke kinderkleedjes kan ik hier uit maken,en dan zo fier als een pauw ze tonen aan heel de familie

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Zo zalig mooi! Ik heb het altijd al gezegd : ik ben veel en veel te laat geboren, ik heb alle toffe dingen gemist... Als ik kijk naar de kledij, de interieurs, de muziek : het lijkt allemaal veel echter en degelijker en mooier dan wat ik in mijn eigen jeugd en nu voorgeschoteld kreeg en krijg! Ik zou heel blij zijn met de stofjes : een vleugje zelfgemaakte retro in huis kleurt mijn hele dag 'retroranje'!!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. die lapjes stof zou ik graag in huis hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wauw die retrostofjes zijn gewoonweg prachtig. Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Leuk initiatief en mooie collectie die je verzamelde!! Ik ben zeker dat er snel nieuwe inspiratie komt. Ik weet het alvast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. ik ben op al een tijdje op zoek naar leuke retrostofjes om kussens te maken en deze prachtige stofjes zijn schitterend. Tine Y.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ohjaaaa daar zou ik heel erg blij van worden! I *heart* retro lapjes!
    Ps net je blog ontdekt, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Nauw tof zeg!
    Daar weet ik wel wat mee gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Oh Janina, ik doe graag mee voor de lapje. En blogdipje? Je bent toch goed bezig! Komt er edit jaar een Kerstswap? Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat een prachtige lapjes, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Mijn dochter heeft "oranje" haar en knalblauwe ogen. Ze is het perfecte rolmodel voor de retro-look. Ik doe dus dolgraag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. wouw die stofjes zouden echt van pas komen want we zijn momenteel in onze rokjes naaien tranche voor de kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ooooo wat leuk ,ik ben dol op retrostofjes.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Amaaai super mooie en leuke stofjes!!!
    Hier zou je heel wat kinderen (en ja, ook de juffen) blij mee maken! :-)

    Groetjes,

    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat een leuk idee en zo te zien zijn er daar meer mee eens. Super die lapjes en weer helemaal hip. Ik loot heel graag mee.

    Groetjes
    Simone Boom

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik ben dol op retro-stofjes, dus ben dolenthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ooh retrolapjes, daar doe ik graag aan mee!!
    Ik wil graag een kansje wagen.
    Lieve groet Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Doe maar rustig... een blodip kan en mag en daarna zie je wel weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. lap, wat een leuke lapjes. Daar kan ik wel 1000 leuke projectjes mee bedenken. Nu nog alleen een paar uur tijd vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Oh, zeg dat ik niet te laat ben!
    Er zijn een aantal spullen waar ik bij ga kwijlen en daar zijn retro stofjes zeker bij. Onbetaalbaar zijn ze en inspirerend! Wat een prachtige stapeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Hee, ik ontdek deze ook net! Hoe kan ik dat gemist hebben? Telefoonwissel denk ik... en bloggerleeslijst issues. Maar als je deze nog niet hebt weggegeven maak ik graag ook een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen