12 februari 2017

Gehaakte CreJJtion deken - Diamanti Blanket


Ik haakte ruim een jaar (met heel veel tussenpozen!) aan deze deken.
Soms avonden achter elkaar en dan weer weken, en soms maanden, lag het vergeten in een hoek.

Maar in januari was het dekentje eindelijk klaar
- en is inmiddels al volop in gebruik -
Een warm dekentje om lekker onder weg te kruipen op een bankavondje.

Het patroon is van CreJJtion en kan je hier vinden
(het oorspronkelijke patroon is voor een babydekentje - ik heb dit patroon een aantal keer vergroot)


14 opmerkingen:

  1. Een prachtige behagelijke deken geworden. Leuk idee om hem te vergroten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, dat je zoiets moois kunt maken van Zeeman Garen! Daarom gebruik ik het zelf ook regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en lekker warm op de bank terwijl het buiten sneeuwt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schoonheid is het en de kleuren vind ik verrassend mooi samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ook een mooi patroon zeg! Prachtige kleuren gebruikte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie deken Janina! En leuk ook die foto met het Miesje vaasje erbij! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is deze geworden hoor! Dit patroon staat ook nog op mijn "ooit-to-do lijstje" :-)!!
    x Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen